U bekijkt momenteel onze DE-winkel. Op basis van uw locatie raden wij onze aan Winkel om te bezoeken

Bezoek de Winkel Klik hier om bij Cosatto Duitsland te blijven

Betaal achteraf of betaal in termijnen

Kies tussen betaling per factuur of afbetalingsplannen met 6, 12 en 24 maanden of met flexibele betalingen om de kosten van uw bestelling over meerdere maanden te spreiden. Vul de creditcard- of debetkaartgegevens van jouw keuze in en voer elke 30 dagen automatische betalingen uit, wacht op een e-mail of gebruik de Klarna-app en betaal binnen 30 dagen. Als u in 3 termijnen koopt, wordt uw eerste termijn geïnd wanneer uw bestelling door de handelaar wordt bevestigd, en de daaropvolgende termijnen worden 30 of 60, 90, 120, enz. dagen later gepland.

Hoe werkt dit?

Wat zijn de vereisten...

  • een woonplaats in Duitsland hebben
  • minimaal 18 jaar oud zijn
  • een geldige bankrekening hebben
  • een goede kredietwaardigheid hebben
  • een mobiel nummer hebben

Veel Gestelde Vragen

Wat is Klarna?

Klarna is een van 's werelds toonaangevende betalingsaanbieders en een erkende bank die de betalingservaring voor kopers en verkopers fundamenteel verandert.

Het bedrijf, dat in 2005 in Zweden werd opgericht, stelt consumenten in staat openstaande betalingen snel, gemakkelijk en veilig direct, later of in termijnen te betalen. Klarna werkt met meer dan 400.000 verkopers en heeft momenteel meer dan 5.000 mensen in dienst in 22 landen.

Meer over Klarna.

Wie kan Klarna-aankoop op afbetaling gebruiken?

Om Klarna te gebruiken moet je:

een woonplaats in Duitsland hebben, minimaal 18 jaar oud zijn, een geldige bankrekening hebben, een goede kredietwaardigheid hebben, een mobiel telefoonnummer hebben.

Goedkeuringen van leningen zijn niet alleen gebaseerd op kredietwaardigheid, maar op verschillende interne factoren, zoals: B. de betalingsgeschiedenis van eerdere bestellingen

Hoe kan ik Klarna-aankoop op afbetaling gebruiken?

Met een Klarna-financiering kunt u vandaag nog winkelen en uw kosten verdelen in vaste of flexibele termijnen voor maximaal 24 maanden.

U kunt direct bij het afrekenen kiezen voor Klarna-aankoop op afbetaling.

Vanaf nu ontvang je regelmatig je maandoverzicht en kun je zelf bepalen hoeveel je wilt betalen (maar in ieder geval het bedrag dat als minimumbedrag op je maandoverzicht staat). Ook kunt u het openstaande bedrag op ieder moment in zijn geheel terugbetalen. De maandelijkse factuur wordt altijd midden in de maand verzonden. Als je voor het eerst gebruik maakt van de betaalmethode voor aankoop op afbetaling, stuurt Klarna je in de daaropvolgende maand het eerste maandoverzicht.

Hier vindt u meer informatie over Klarna-aankoop op afbetaling.

Hoe gebruik ik Klarna-factuur?

Het principe is eenvoudig: u heeft vanaf de factuurdatum doorgaans 30 dagen de tijd om uw factuur te betalen. U betaalt pas als u de goederen heeft ontvangen. Je winkelt ontspannen, rondt je bestelling af en controleert thuis in alle rust de producten.

Meer informatie over Klarna-facturen.

Wat gebeurt er als ik niet op tijd kan betalen?

Als u meer tijd nodig heeft om te betalen, kunt u in de app eerst de betalingstermijn van uw factuur uitstellen voordat de betalingstermijn verstrijkt.

Indien u de betalingstermijn heeft overschreden, ontvangt u een betalingsherinnering met het advies het openstaande bedrag alsnog te voldoen. U ontvangt dan een herinneringsbrief en er worden herinneringskosten in rekening gebracht.

Meer informatie over betalingsachterstanden

Hoe kan ik mijn factuur betalen?

Log eenvoudig in op de Klarna app en betaal direct, plan je betaling, betaal op de vervaldag of betaal je bestelling in termijnen.

Hoe betalen in de app:

Ga naar Mijn Klarna

Kraan Betalingen en navigeer naar de factuur die u wilt betalen

Kraan Betalingsmogelijkheden en volg de instructies

Hoe betalen via bankoverschrijving:

Indien u uw factuur liever handmatig via bankoverschrijving betaalt, is het belangrijk om als doel van de betaling het betreffende factuurnummer op te geven, zodat de betaling correct aan de factuur kan worden toegewezen.

Volledige betalingsinformatie, zoals factuurnummer en bankgegevens, vindt u in de factuurmail en is altijd zichtbaar in de app.

Wanneer moet ik mijn bestelling (factuur) betalen?

Log eenvoudig in op de app en betaal direct, plan uw betaling, betaal op de vervaldatum of betaal uw bestelling in termijnen.

Hoe betalen in de app:

Ga naar Mijn Klarna

Kraan Betalingen en navigeer naar de factuur die u wilt betalen

Kraan Betalingsmogelijkheden en volg de instructies

Hoe betalen via bankoverschrijving:

Indien u uw factuur liever handmatig via bankoverschrijving betaalt, is het belangrijk om als doel van de betaling het betreffende factuurnummer op te geven, zodat de betaling correct aan de factuur kan worden toegewezen.

Volledige betalingsinformatie, zoals factuurnummer en bankgegevens, vindt u in de factuurmail en is altijd zichtbaar in de app.

Wat gebeurt er als ik mijn bestelling annuleer?

Zodra de winkel, dus wij bij Cosatto , de annulering bevestigen, zal Klarna uw factuur annuleren en de betaalde bedragen terugbetalen. De status van je bestelling kun je op ieder moment bekijken in de Klarna app onder Mijn Klarna. Bewaar de annuleringsbevestiging totdat Klarna uw factuur heeft geannuleerd.

Hoe dien ik een klacht in?

U kunt op elk gewenst moment contact opnemen met de klantenservice van Klarna. Op de website van Klarna vindt u een livechat en een telefoonnummer om eventuele klachten zo snel mogelijk op te lossen.

Hier vindt u meer informatie over conflictbeheersing bij Klarna,

Wat gebeurt er met mijn factuur nadat ik een probleem heb gemeld?

Zodra u een probleem meldt, worden uw factuur en betalingen onderbroken. Hierdoor heeft u meer tijd om samen met de Cosatto tot een oplossing te komen.

Hier vindt u meer informatie over problemen met bestellingen en Klarna,

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Moet ik ervoor betalen?

Als uw goederen niet zijn afgeleverd, hoeft u deze uiteraard niet te betalen.

Als de betalingstermijn nadert en u uw bestelling nog niet heeft ontvangen, gaat u als volgt te werk:

Volg uw zending:

Gebruik het door Cosatto verstrekte trackingnummer om meer te weten te komen over de huidige status van uw levering.

Neem contact op met de klantenservice Cosatto :

Als u geen informatie heeft ontvangen over uw levering, neem dan rechtstreeks contact op met de detailhandelaar. Alleen de winkelier kan u informatie verstrekken over uw levering of, indien nodig, uw bestelling opnieuw verzenden.

Laat ons weten dat u uw bestelling niet heeft ontvangen

Zorg ervoor dat u de betalingstermijn voor uw factuur niet mist terwijl u nog bezig bent met het afspreken van uw levering bij de winkelier. Log in via de Klarna app onder Mijn Klarna en open de aankoop waar je nog op wacht. Selecteer vervolgens de optie Om een ​​probleem te melden.

Alle updates onder de Klarna-app - Mijn Klarna

Nadat u uw probleem heeft gemeld, pauzeert Klarna uw betaling totdat u een oplossing heeft gevonden bij de verkoper. Zodra de winkelier uw bestelling wijzigt, wordt uw factuur hierop aangepast.

Let op uw e-mail en pushmeldingen

Als de winkelier uw factuur niet aanpast en u blijft wachten op uw levering, ontvangt u van Klarna een verzoek om nadere informatie.

Meer informatie over niet-ontvangen bestellingen.

 

Kunt u uw vraag hier niet vinden? Bezoek Klarna Hulp gebied pagina voor meer informatie over het gebruik van Klarna. Klarna kun je hier vinden https://www.klarna.com/de/kundenservice/ bereiken of gewoon de Klarna-app downloaden.

Maak op een verantwoorde manier gebruik van deze service. Als u meer leent dan u zich kunt veroorloven, kan dit ernstige gevolgen hebben voor uw financiële situatie. Zorg ervoor dat u uw maandelijkse aflossingen op tijd kunt betalen.

Klarna Bank AB (publ) is de kredietverstrekker en wij treden uitsluitend op als tussenpersoon. Het leningproduct wordt aangeboden door Klarna Bank AB (publ). Leningen zijn alleen beschikbaar voor mensen die in Duitsland wonen en 18 jaar of ouder zijn. Er zijn aanvullende voorwaarden van toepassing.

Klarna Bank AB (publ) is geautoriseerd en staat onder toezicht van de Zweedse financiële toezichthoudende autoriteit. Wordt geacht goedgekeurd te zijn door de Prudential Regulation Authority. Onderworpen aan regulering door de Financial Conduct Authority en beperkte regulering door de Prudential Regulation Authority. Details van het Temporary Permissions Regime, waarmee in de EER gevestigde bedrijven gedurende een beperkte periode in Duitsland kunnen opereren terwijl zij volledige toestemming vragen, zijn beschikbaar op de website van de Financial Conduct Authority. Houd er rekening mee dat betaling binnen 30 dagen niet wordt gereguleerd door de FCA.

Cosatto Limited is geautoriseerd en gereguleerd door de Financial Conduct Authority (FCA FRN 915301) en treedt op als kredietmakelaar in plaats van als kredietverstrekker en biedt kredietproducten aan die worden aangeboden door een beperkt aantal financiële dienstverleners, waaronder Klarna Bank AB (publ). Houd er rekening mee dat de volgende producten niet worden gereguleerd door de FCA: Betaling binnen 30 dagen. Financiering is alleen beschikbaar voor inwoners van Duitsland van 18 jaar en ouder en de algemene voorwaarden zijn van toepassing, https://www.klarna.com/de/agb/.