U bekijkt momenteel onze DE-winkel. Op basis van uw locatie raden wij onze aan Winkel om te bezoeken

Bezoek de Winkel Klik hier om bij Cosatto Duitsland te blijven
Covid-update

Wij zijn er nog steeds voor u. Onze klantenservice werkt zoals gewoonlijk.

Hier vindt u alle informatie over wat wij als bedrijf doen met betrekking tot de laatste Covid-ontwikkelingen.


Wij nemen de huidige situatie zeer serieus, volgen de veiligheids- en hygiënevoorschriften van de overheid nauwgezet en nemen de nodige voorzorgsmaatregelen om u en ons te beschermen.


We weten dat het leven doorgaat in lockdown. Het ouderschap staat niet stil, net als onze levering, intensieve opvolging en klantenservice.


Wij doen ons best om er te zijn als u ons nodig heeft.


Wij verzekeren u dat wij aan uw zijde staan ​​en altijd klaar staan ​​om u te helpen en dat u 24/7 contact met ons kunt opnemen via onze website/socialemediaplatforms. Maar ook via onze contactpagina.


Wij houden de situatie nauwlettend in de gaten en als er wijzigingen zijn, bent u de eerste die het weet.
Laten we bij elkaar blijven, elkaar steunen en voor elkaar zorgen.

Wanneer is de klantenservice telefonisch bereikbaar?

Maandag t/m donderdag 9.00 tot 17.00 uur en vrijdag 9.00 tot 16.30 uur

Hoe lang duurt de levering?

Verzending naar Duitsland kan 3-4 werkdagen duren.

Kan ik een kopie van de gebruikershandleiding voor mijn product ontvangen?

Als u onze helpsectie bezoekt, kunt u de gebruikershandleiding downloaden vanaf de productpagina.

Waar kan ik mijn batchreferentie vinden?

Het batchnummer staat op een wit etiket, dat meestal enigszins onzichtbaar is. Het is een weeknummer gevolgd door een jaarnummer, zoals: B.41/2018.

Hoe boek ik een reparatie?

Neem voor meer informatie contact op met onze klantenservice

Welk type garantie wordt op uw product geleverd?

Wij hebben een fantastische garantie van 4 jaar. Dat is een relatief lange periode. ** Wow XL heeft zelfs 10 jaar garantie**

Bieden jullie een financieringsmogelijkheid aan?

Ja, we hebben financieringsopties (beschikbaar bij het afrekenen)

Acceptatie van uw bestelling

Houd er rekening mee dat het voltooien van het online betaalproces geen aanvaarding door ons inhoudt van uw aanbod om producten of diensten te kopen. We zullen u zo snel mogelijk per e-mail op de hoogte stellen om te bevestigen dat we uw bestelling hebben ontvangen en verwerken. We accepteren uw bestelling pas nadat we de betaling van u hebben ontvangen en de producten hebben verzonden of zijn begonnen met het leveren van de door u bestelde diensten. Voordat Cosatto de producten verzendt, heeft Cosatto het recht om elke bestelling om welke reden dan ook te weigeren, inclusief wettelijke en regelgevende redenen.